اولویت های آموزشی دانشکده دندانپزشکی
1. استانداردسازی سیستم ارزیابی دانشجویان
بررسی رعایت بلوپرینت، روایی محتوا، سازه و پیش گویی کننده، حیطه سوالات، نحوه برگزاری آزمون، ارائه بازخورد مناسب به دانشجویان
تحلیل آزمون های نظری شامل تحلیل کلی و سوال به سوال، ضریب دشواری، تمیز و پایایی و ...
متناسب ساختن روش های ارزیابی با اهداف آموزشی در حیطه های مختلف و سطوح بالاتر یادگیری نظیر DOPS ، لاگ بوک، آزمون های الکترونیک و OSCE و آزمون های تکوینی
به روز رسانی دانش اعضای هیئت علمی در زمینه آزمونها
پیش بینی آزمون های تجمعی جهت اطمینان از توانمندی دانشجویان
2. بازنگری، اصلاح و اجرای برنامه آموزشی
پایش عملکرد بالینی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان و فارغ التحصیلان بر اساس ملاک ها و شاخص های تعیین شده
بررسی نحوه اجرای کوریکولوم و بازنگری آن با استفاده از گزارش پایش نتایج و پیشرفت تحصیلی دانشجویان و فارغ التحصیلان و ارزشیابی برنامه درسی توسط اعضای هیئت علمی و صاحب نظران در کمیته برنامه ریزی درسی
بازنگری طرح دوره ها و طرح دروس بر اساس مصوبات کمیته برنامه ریزی درسی
فراهم نمودن زیر ساخت ها و استفاده از روش های نوین آموزشی نظیر تدریس مبتنی بر شواهد، مبتنی بر مساله، تفکر نقادانه، آموزش الکترونیک، فیلم آموزشی، تدریس در گروه های کوچک و بزرگ، کلاس وارونه و ...
افزایش کمیت و کیفیت فرآیندهای ارسالی به جشنواره آموزشی شهید مطهری
3. توانمندسازی و ارزشیابی عملکرد آموزشی اعضای هیئت علمی
تدوین و اجرای ارزشیابی عملکرد آموزشی اعضای هیئت علمی و ارائه بازخورد به اعضای هیئت علمی و مسئولین مربوطه
برگزاری دوره های توانمندسازی آموزشی برای اعضای هیئت علمی
|