اولویت های آموزشی دانشکده دندانپزشکی

1.    استانداردسازی سیستم ارزیابی دانشجویان
    بررسی رعایت بلوپرینت، روایی محتوا، سازه و پیش گویی کننده، حیطه سوالات، نحوه برگزاری آزمون، ارائه بازخورد مناسب به دانشجویان
    تحلیل آزمون های نظری  شامل تحلیل کلی و سوال به سوال، ضریب دشواری، تمیز و پایایی و ...                         
    متناسب ساختن روش های ارزیابی با اهداف آموزشی در حیطه های مختلف و سطوح بالاتر یادگیری نظیر DOPS ، لاگ بوک، آزمون های الکترونیک و OSCE و آزمون های تکوینی
    به روز رسانی دانش اعضای هیئت علمی در زمینه آزمونها
    پیش بینی آزمون های تجمعی جهت اطمینان از توانمندی دانشجویان


2.    بازنگری، اصلاح و اجرای برنامه آموزشی
    پایش عملکرد بالینی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان و فارغ التحصیلان بر اساس ملاک ها و شاخص های تعیین شده
    بررسی نحوه اجرای کوریکولوم و بازنگری آن با استفاده از گزارش پایش نتایج و پیشرفت تحصیلی دانشجویان و فارغ التحصیلان و ارزشیابی برنامه درسی توسط اعضای هیئت علمی و صاحب نظران در کمیته برنامه ریزی درسی
    بازنگری طرح دوره ها و طرح دروس بر اساس مصوبات کمیته برنامه ریزی درسی
    فراهم نمودن زیر ساخت ها و استفاده از روش های نوین آموزشی نظیر تدریس مبتنی بر شواهد، مبتنی بر مساله، تفکر نقادانه، آموزش الکترونیک، فیلم آموزشی، تدریس در گروه های کوچک و بزرگ، کلاس وارونه و ...
    افزایش کمیت و کیفیت فرآیندهای ارسالی به جشنواره آموزشی شهید مطهری


3.    توانمندسازی و ارزشیابی عملکرد آموزشی اعضای هیئت علمی
    تدوین و اجرای ارزشیابی عملکرد آموزشی اعضای هیئت علمی و ارائه بازخورد به اعضای هیئت علمی و مسئولین مربوطه
    برگزاری دوره های توانمندسازی آموزشی برای اعضای هیئت علمی