جلسه شورای آموزشی روز شنبه مورخه 98/7/20 راس ساعت 9 در محل دفتر کار ریاست محترم دانشکده تشکیل و موارد ذیل مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ گردید:
- در راستای پذیرش کافی بیماران جهت آموزش صحیح دانشجویان ، مقرر گردید در ابتدای هر نیمسال تحصیلی مدیران محترم گروههای آموزشی راساً در خصوص پذیرش بیماران نظارت داشته باشند تا در صورت نیاز تمهیدات لازم در خصوص پذیرش بیماران از طرف مدیران محترم گروههای آموزشی و یا ریاست دانشکده اندیشیده شود ، به نحوی که در پایان نیمسال حذف واحد دانشجویان به علت نبود بیمار جهت انجام تکلیف درسی به حداقل رسانده شود. همچنین مقرر گردید در نیمسال جاری جهت حل مشکل پذیرش بیماران علاوه بر پذیرش اینترنتی ، پذیرش حضوری در بخش جامعه نگر دایر شود.
- مقرر گردید گروههای آموزشی نسبت به کنترل لیست اسامی دانشجویان در سیستم سما اقدام و از حضور دانشجویانی که اسامی ایشان در لیست سما موجود نمی باشد ، در کلاس ها و بخش ها ی آموزشی ممانعت به عمل آورند.
- نامه مدرس محترم درس مبانی مواد دندانی ( مربوط به برنامه آموزشی دوره دکتری عمومی دندانپزشکی مصوب شصت و هشتمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی مورخ 1/11/96) در خصوص لزوم تغییر ترم ارائه درس مذکور از ترم چهارم به ترم پنجم مطرح و مقرر گردید اقدام مقتضی جهت اخذ مجوز لازم جهت ارائه درس مبانی مواد دندانی به صورت همنیاز با دروس مبانی دندانپزشکی ترمیمی و مبانی پروتز کامل صورت گیرد تا امکان ارائه درس مبانی مواد دندانی به صورت همنیاز با دو درس مذکور در نیمسال پنجم تحصیل دانشجویان فراهم گردد.
-مقرر گردید مدیران محترم گروههای آموزشی حداکثر لغایت مورخه 23/7/98 نسبت به ارسال طرح درس های تدوین نیافته دروس مربوط به دستیاری تخصصی و یا تکمیل طرح درس های ناقص اقدام نمایند.
-مقرر گردید اعضای محترم هیات علمی پیشنهادات خود در خصوص روش های نوین تدریس را با امضا مدیر گروه آموزشی ، جهت مستندسازی به مسئول محترم EDO دانشکده ارسال نمایند.
-به اطلاع مدیران محترم گروههای آموزشی رسانده شد که با توجه به اینکه مطابق دستور العمل های موجود خرید کلیه مواد و تجهیزات از طریق سامانه ستاد ایران انجام می شود، در صورتی که بر اساس مقررات موجود امکان خرید کالایی در سامانه ستاد ایران وجود دارد ولی به دلیل کیفیت پایین ، خرید آن توجیهی ندارد و یا در صورتی که کالایی مشابه ایرانی ندارد ، گروه آموزشی باید صورتجلسه ای تنظیم و دلایل مربوط به خرید کالای خارجی و یا خرید کالای گرانتر را در صورتجلسه مذکور ذکر نماید . تصویر صورتجلسه مذکور در سامانه ستاد ایران بارگذاری خواهد شد تا امکان خرید کالای مذکور فراهم گردد.
سپس درخواستهای موردی دانشجویان مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.
-جلسه راس ساعت 10 به اتمام رسید.